Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Lebedynets О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Lebedynets О. V. Marketing research of the contemporary market of parapharmaceuticals based on wine [Електронний ресурс] / О. V. Lebedynets, Sv. М. Kovalenko, S. V. Breusova // Вісник фармації. - 2019. - № 1. - С. 33-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VPhC_2019_1_9 У теперішній час активно поширюється еко-напрямок у різних галузях, а також і у парафармації. Перспективною та мало вивченою є енотерапія або винотерапія. Енотерапія займається вивченням цілющих властивостей вин. У складі сучасних косметичних засобів активно використовується олія виноградних кісточок, екстракти винограду, а також натуральне червоне вино. Мета роботи - аналіз сучасного парафармацевтичного ринку України та країн Європи для створення нових парафармацевтичних засобів із антиоксидантною, протизапальною, регенеруючою дією. Використано логічний і аналітичний методи для аналізу даних спеціальної літератури та нормативно-правової бази, а також дані про парафармацевтичні препарати, представлені на ринку України. Проведений аналіз ринку України встановив, що парафармацевтичні засоби, до складу яких входить червоне або біле вино та їх екстракти, в основному представлені препаратами закордонного виробництва. Найпоширенішими формами випуску є маски, креми та сироватки у вигляді емульсій, гелів або крем-гелів. В Україні існує достатня сировинна база виноматеріалу, тому виробництво таких препаратів є актуальним та перспективним. Висновки: асортимент існуючих препаратів на основі вина не достатньо поширений, тому перспективним напрямком є створення нових вітчизняних парафармацевтих засобів з антиоксидантною, протизапальною та регенеруючою активністю.
|
|
|